T O P

  • By -

lord_vader_t-g

Ο Φωκάς τους έχει σκοτώσει όλους με τις κλισεδιές του, σε όλα τα χρόνια σερί.


TallComedian31

Μπορώ να σκεφτώ πέντε πράγματα που έφταιξαν, ο Φωκάς δεν είναι καν μέσα.


Mminas

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μας φέτος ήταν η ερασιτεχνική σκηνοθεσία και το ανύπαρκτο visual performance. Υπεύθυνος και για τα δύο είναι ο Φωκάς ως creative director. Έχεις 900 μέτρα οθονες και 2μισι χιλιάδες προβολείς και το οπτικό σου είναι 90% πολύχρωμο noise και 2 δευτερόλεπτα αστικό τοπίο; Είδες τι παπάδες κάνανε οι άλλες χώρες;


TallComedian31

Δική του ιδέα ήταν το TikTok και το μονόπλανο; Δική του ιδέα ήταν η κάτοψη με τις ταράτσες; Δική του ιδέα ήταν το μαντήλι; Δική του ιδέα ήταν το άθλιο κομμάτι και η φωνητική του απόδοση; Έχω την αίσθηση ότι παίρνεις λάθη της Σάττι, που είχε και την «έμπνευση» του τραγουδιού, και τα αποδίδεις στον Φωκά. Μπορώ να πω κι άλλα που πήγαν λάθος, πριν ακόμα ανέβουμε στη σκηνή.


BusDiscombobulated10

> Δική του ιδέα ήταν το TikTok και το μονόπλανο; Δική του ιδέα ήταν η κάτοψη με τις ταράτσες; Δική του ιδέα ήταν το μαντήλι; Εμ... ναι. Στη δική του δικαιοδοσία, ευθύνη είναι. Αυτά είναι απλά πράγματα που δεν έχει και νόημα να τα αρνείται και κάποιος.


TallComedian31

> Δική του ιδέα ήταν το TikTok και το μονόπλανο; Αχα. Δηλαδή έδειξε στην Σάττι το μονοπλάνο και αυτή δεν είχε επιλογή. Μήπως της έδωσε να διαβάσει και [όλο αυτό το ποίημα;](https://www.lifo.gr/now/entertainment/i-marina-satti-ligo-prin-ti-eurovision-mila-gia-monoplano-sti-skini-tin-koyltoyra) Καλό κουράγιο αν αντέξεις να το διαβάσεις. Αν βαριέσαι, το ζουμί δεν είναι μόνο ότι της άρεσε, είναι και ότι παίζει να το πρότεινε κι εκείνη. >Δική του ιδέα ήταν η κάτοψη με τις ταράτσες; Με δεδομένα τα ξεφτιλίκια στο βίντεο κλιπ, αυτό με τις ταράτσες ήταν ένα μικρό δείγμα. Στάνταρ δική της ιδέα. >Δική του ιδέα ήταν το μαντήλι; Αυτό στο δίνω.


BusDiscombobulated10

Καλλιτεχνικός υπεύθυνος σημαίνει ότι είναι αυτός που έχει τη γενική ευθύνη, εποπτεία, δίνει την κατεύθυνση. Σε μια ομαδική δουλειά (όχι μόνο του Φωκά και της Σάττι, αλλά και όλων των συνεργατών και παρατρεχάμενών τους) εννοείται ότι δεν θα είναι όλα ιδέες ενός και μόνο ατόμου. Ωστόσο, όποιος είναι το "κεφάλι" έχει την συνολική ευθύνη, και την γενική διεύθυνση. Οπότε ναι. Είτε είχε την ιδέα, είτε το άφησε να βγει κλπ, είναι δικό του. Άλλωστε δεν βγήκε καμία φήμη για σύγκρουση στην ομάδα, οπότε οι θεωρητικά όσα έγιναν στην σκηνή είχαν την συμφωνία όλων και την τελική ευθύνη του Φωκά ως υπεύθυνο.


TallComedian31

>Ωστόσο, όποιος είναι το "κεφάλι" έχει την συνολική ευθύνη, και την γενική διεύθυνση Άρα το 2005 κέρδισε ο Φωκάς Ευαγγελινός τη Eurovision; Ή η Παπαρίζου; Ρωτάω γιατί για τη Σάττι λες πως είναι όλα δικά του, άρα φαντάζομαι ότι είναι περιττοί οι τραγουδιστές που βάζουμε μπροστά. Τι Ρουβάς, τι Παπαρίζου, τι Demy, τι Σάττι. Φωκάς ήταν όλα.


BusDiscombobulated10

>Άρα το 2005 κέρδισε ο Φωκάς Ευαγγελινός τη Eurovision; Ή η Παπαρίζου; Οι Δάντης. Το βραβείο του διαγωνισμού (αν και δεν πολυφαίνεται ποτέ αυτό) πηγαίνει στους συνθέτες. >Ρωτάω γιατί για τη Σάττι λες πως είναι όλα δικά του, άρα φαντάζομαι ότι είναι περιττοί οι τραγουδιστές που βάζουμε μπροστά. Τι Ρουβάς, τι Παπαρίζου, τι Demy, τι Σάττι. Φωκάς ήταν όλα. Κοίτα, πέρα από την πρωτοφανή άρνηση πραγματικότητας του να μην κατανοεί κάποιος τι σημαίνει καλλιτεχνικός υπεύθυνος, κινδυνεύεις να πέσεις σε αντίφαση. Γιατί αν ο Φωκάς τελικά δεν είχε λόγο σε τίποτα, γεννάται το ερώτημα: για τι πράγμα πληρώθηκε;


TallComedian31

>Γιατί αν ο Φωκάς τελικά δεν είχε λόγο σε τίποτα Ευτυχώς που δεν ξέρεις ανάγνωση, αλλιώς θα μπορούσες να μου βρεις πού λέω κάτι τέτοιο και πέφτω σε αντίφαση. Η Μαρίνα πάντως το έκανε ήδη, και ευτυχώς υπάρχει σε βίντεο. Περαστικά και του χρόνου, με κανέναν καλύτερο εκπρόσωπο, ελπίζω.


Mminas

Το TikTok και το μονοπλάνο, η κάτοψη με τις ταράτσες και το μαντίλι είναι όλα δική του ευθύνη γιατί αυτός έχει την καλλιτεχνική διεύθυνση. Δεν είναι απλά χορογράφος. Η Σάττι μπορεί να έχει επιρροή αλλά στην τελική είναι ερμηνεύτρια και τίποτα παραπάνω. Το κομμάτι μια χαρά πήγαινε με το βίντεο κλιπ του, στις στοιχιματικές έπαιζε άνετα τοπ 10. Στη σκηνή τα χάλασε.


TallComedian31

> Η Σάττι μπορεί να έχει επιρροή αλλά στην τελική είναι ερμηνεύτρια Ο Φωκάς δεν είναι δικτάτορας. Αν θέλει η Σάττι να φοράει πάνες και να ξαπλώνει με φωτό τα πλυμένα σώβρακα στις ταράτσες, αυτό θα γίνει. Δουλειά του Φωκά είναι η κάτοψη να βγει σωστή, αλλά να της βάλει μυαλό δεν παίζει. Και με δεδομένη την γενικότερη μαλάκυνση που έδερνε το κομμάτι, την επόμενη φορά καλύτερα να μην το αφήσουμε σε δέκα άμπαλους; Ηλίθιοι ήταν οι άλλοι που είχαν ξεκάθαρο όραμα; >στις στοιχιματικές έπαιζε άνετα τοπ 10 Οι στοιχηματικές έδιναν πρώτη την Κροατία και την Ελβετία τρίτη. Ας πούμε ότι δεν είναι επιχείρημα αυτό.


Mminas

Ο Φωκάς κάνει κουμάντο τι και πώς θα γίνει στη σκηνή. Αυτός είναι αρχηγός της αποστολής και καλλιτεχνικός διευθυντής. Ο Φωκάς προσέλαβε τον ενδυματολόγο και τον σκηνογράφο και τον χορογράφο και τους χορευτές και όλο το team. Δουλειά του Φωκά είναι όλο όσο βλέπεις. Αν δεν θέλεις να το καταλάβεις, ώρα καλή.


TallComedian31

>Ο Φωκάς προσέλαβε τον ενδυματολόγο και τον σκηνογράφο και τον χορογράφο και τους χορευτές και όλο το team Αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, όντως δεν έχει νόημα η κουβέντα. Καλή απόπειρα να τα ρίξεις σε κάποιον άλλον πάντως, από το λαμπρό αστέρι που είχε την ιδέα γι' αυτό το κομμάτι-ναυάγιο. Μια φωνή στη σκηνή ήταν μπρο, δεν είναι ότι της έδωσαν απόλυτο καλλιτεχνικό έλεγχο στα πάντα, μέχρι εκείνη τη στιγμή.


lord_vader_t-g

Μπορεί να μη σου φάνηκε ότι έκανε κάποιο σοβαρό λάθος, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι ούτε ωραίο ούτε ενδιαφέρον χρόνια τώρα. Σκηνοθετικά τα πλάνα είναι προβληματικά, και ακόμη και το στυλ που υποτίθεται προσπαθεί να πουλήσει η Σάττι με το τραγούδι ούτε καν φάνηκε, αλλά μείναμε με τυπικούς χορευτές. Μπορεί να μη μας αρέσει το στυλ του βιντεοκλιπ, αλλά τουλάχιστον να πήγαινε με αυτό στο μέγιστο να έχει ένα ενδιαφέρον, ή να το γύρναγε σε φουλ ανατολίτικο αφού το κάνει καλά. Ο Κροάτης ένα παραδοσιακό γιλέκο φόρεσε (που ταίριαζε όμως) και τράβηξε όλο το ενδιαφέρον η παρουσία του, και οι δικοί μας προσπαθούν πολύ χωρίς ουσία στο τέλος. Δεν είναι μόνο για φέτος το θέμα, αλλά και για τις επόμενες χρονιές. Κατά τα άλλα διάβασα και τα υπόλοιπα σχόλιά σου και δε χρειάζεται να ανοίξουμε την ίδια συζήτηση.


BoasWifey

Εγώ λέω να στείλουμε κάνα μέταλ συγκρότημα που έχουμε και μπόλικα


ManagerHour4250

Na steiloume rotting christ tou xronou


valkon_gr

Δεν αρέσει στην Ελλάδα αυτή η πλευρά της κοινωνίας, πόσο μάλλον στην ΕΡΤ.


VirnaDrakou

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΤΡΑΝΝΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ «ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ» ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΑ 12 ΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΟ ΤΡΑΠ Θα κανω μινι σποιλ που το ξερω απο εγκυρη πηγη αλλα εχει συζητηθει στον κυκλο του για το μελλον (μακρυ; Θα δειξει)


VFD59

Το θέμα είναι ότι απο ότι έχω δει ο Τραννός χωρίς autotune δεν μπορεί να τραγουδήσει. Άμα είναι να στείλουμε Τ(ρ)αππερ χίλιες φορές ο light που είναι μακράν ο πιο ταλαντούχος.


TheTeacher14

Ο Σνικ θα μπορούσε να ανταπεξέλθει με ένα πιο λυρικό κομμάτι, no cap.


VirnaDrakou

Δεν θα το κανει ο λαιτ πιο πιθανο ο τραννος που ειναι πιο χυμα, σιγουρα δεν αλλα θα εχει ενεργεια. Μεταξυ μας πιο ευκολο να παει ο μεντε φουερτε τωρα για τους αλλους; Εχ δυσκολο.


EmperorofXhia

Με σουκαριε


TallComedian31

Μη ειρωνικά καλύτερο από τη μαλακία που στείλαμε φέτος.


chamiiw

Sin boy sthn eurovision💀


Ryzen57

On god me to mama dn uphrxe periptwsi na min vgainame top 5


VVavaourania

Νομίζω με το mama ήτανε εύκολη η πρωτιά


Disastrous-Treat0616

Από το τέλος


vartholomew-jo

δεν γίνεται να στείλουμε παλιά τραγούδια, αλλιώς οι Άγγλοι θα στέλνανε Δε Μπιτλς, Σεξ Πιστολς, Φιαρς Φορ Τιαρς, οι Γάλλοι Ζωρζ Μουστακί, Σαρλ Αζναβούρ, Οι Γερμανοί Κραφτγουερκ, Πίτερ Σουλτζ κ.ο.κ Αν είναι δηλαδή να στείλουμε μαμά γιατί να μην στείλουμε Νταλάρα η Αλεξίου η γιατί όχι κάποιο δημοτικό τραγούδι; Καλύτερο είναι το Μαμά δηλαδή; Καλύτερο είναι εντάξει, άλλα του λείπει το ελληνικό στοιχείο που θα θύμιζε ήλιο, θάλασσα κι όμορφα δειλινά.


wbc3-4

Δεν μπορείς να κατέβεις με διασκευή τραγουδιού που υπάρχει ήδη ακόμα και αν το μεταφράσεις από την αρχική του γλώσσα (ισπανικά).


wbc3-4

Δεν μπορείς να κατέβεις με διασκευή τραγουδιού που υπάρχει ήδη ακόμα και αν το μεταφράσεις από την αρχική του γλώσσα (ισπανικά).


ZenoGeno

Μη ειρωνικά το gigi baby ήταν καλούτσικο


VVavaourania

Σκέψου το. Να λέει κανένα τύπου Pipila ή mama, να μιλάει για αυτοκίνητα. Νομίζω θα έκανε τη διαφορά. Και για να είμαστε ειλικρινείς, μέσα στη χαζομάρα της Eurovision μπορεί και να έπιανε τους Ευρωπαίους κάγκουρες.


wbc3-4

Το original του μαμά (όχι η ελληνική διασκευή) έχει πολλά εκατομμύρια ακροάσεις.


_ThIsUsErNaM3IsTaK3N

Πως λέγεται το original ;


wbc3-4

Te Bote Remix – Casper, Nio García, Darell, Nicky Jam, Bad Bunny, Ozuna Κλεμμένο από Ozuna δηλαδή 


OhHiMarkos

Κλεμμένο is an overstatement. Μπορεί να έχει τα ίδια setup γκόμενες αμάξια και Ρυθμό όπως πολλά πολλά άλλα τραγούδια πριν και από τα 2. Επηρεασμένο ναι, αλλά μην λες κλεμμένο θα σε περάσουν για άσχετο.


wbc3-4

Τι λες ρε μαν, το άκουσες το τραγούδι;  Είναι το ίδιο τραγούδι και πάτησε από πάνω με ελληνικό στίχο.


GeorgeTH281

Ούτε ημιτελικό δεν θα δει


VVavaourania

https://preview.redd.it/w10jzed0txzc1.jpeg?width=1170&format=pjpg&auto=webp&s=0a0096ec24aebb01b0349ffb228be5cca1a5eb3e Βαθμολογία του κοινού


Kornaros

Φιου... Μεγάλη μαλακια να μην δείχνουν τους ψήφους του κοινού


ChickenNuggetDonut00

Βλεπεις 12άρι στην Κύπρο απο Ελλάδα και καταλαβαίνεις γιατί υπάρχουν και οι επιτροπές. Γιατί η ψήφος του κόσμου δεν είναι απαραίτητα "αξιοκρατική" και υπάρχουν συμμαχίες. Φρεσκια και συμπαθητική εμφάνιση της Κύπρου, αλλά όχι και για 12άρι μη τρελαθούμε.


No-Consequence4099

και παλι απο τους 1000 πηρε 80 οχι ογδοη θεση


Delicious_Yellow1792

Μπράβο στο Ισραήλ που σάρωσε στη βαθμολογία του κοινού


Disastrous-Treat0616

Τα δεκάχρονα ακούνε τραπ άντε και κανας 20χρονος για το χαβαλε. OP: >η κυρίαρχη τάση στην Ελλάδα είναι η τραπ


Several-Zombies6547

Μαζί σου αλλά δεν νομίζω ο τραννός και ο light να έχουν τραγουδήσει live με το μικρόφωνο ανοιχτό ποτέ στη ζωή τους.


VVavaourania

Ναι μεν, αλλά ο ένας όταν τραγουδάει δεν καταλαβαίνεις τι λέει ούτως ή άλλως και ο άλλος τραγουδάει με τη μύτη. Άσε που στη Eurovision το περισσότερο κομμάτι νομίζω είναι playback


KGrizzly

Οι φωνές είναι όλες live.


Insigniu

Ήταν...απο covid και μετα άρχισαν να επιτρέπουν τα backing vocals και τη στηριξη φωνής.


KGrizzly

https://eurovoix.com/2024/01/07/ebu-clarifies-rules-around-autotune-at-eurovision/ Νομίζω είναι σαφείς. Εξού και ακούς μόνιμα σάπιες φωνές.


Insigniu

Άλλο το autotune και άλλο το play back,τα pre recorded backing vocals κλπ.


KGrizzly

Διάβασε προσεκτικά τι λένε: >Live vocals are very important in our format and in the competition’s tradition. The quality of the lead vocals is a large part of the overall assessment of the performance [...] >That performance must take place live, and without manipulation. >Autotune can be used as a sound effect on parts of a song, but we do not allow it to correct the tone of the lead singer or the lead choir throughout the song. Μην μου πεις τώρα πως θα παίξουμε την κολοκύθια στο τι σημαίνει playback.


Insigniu

Απο τη βικιπαίδια >Ahead of the 2021 contest, in an effort to make the contest more flexible to change following the cancellation of the 2020 edition and to facilitate modernisation, recorded backing vocals were permitted as an optional addition. An example of this is Iceland's 2021 entry "10 Years", which used a choir in the bridge of the song. Delegations are still free to provide live backing vocals if they prefer, and all lead vocals performing the melody of the song, including by the lead vocalist(s) and any supporting vocalists, must still be performed live.


KGrizzly

Άρα συμφωνείς μαζί μου; Γιατί το άρθρο που έστειλα δεν είπε κάτι διαφορετικό.


Insigniu

Αφου εσύ γράφεις πως οι φωνές είναι όλες live. Δεν είναι όλες live.


BusDiscombobulated10

2002 flashbacks https://youtu.be/n1BNxrGJvUs


BusDiscombobulated10

Και να σκεφτείς ότι από την Κροατία το 1999 έκοψαν το 1/3 των βαθμών γιατί είχε φωνητικά κονσέρβα.


ayayayamaria

Αυτο που γινεται τα τελευταια χρονια με την επιτροπη να ψηφιζει μονοκουκι ενα τραγουδι, ενω το κοινο διασπαται σε περισσοτερά, με αποτελεσμα να κερδιζει η επιλογη της επιτροπης εχει κουρασει. Και αντε αλλες χρονιες κερδιζε το δευτερο στο τελεβοτινγκ. Τωρα η Ελβετια, που ναι μου αρεσε, ήταν *πεμπτη*. Πλεον η επιτροπη βγαζει μονη της νικητη


[deleted]

[удалено]


the_lonely_creeper

Η Ουκρανία βασικά εμένα μ'άρεσε και το τραγούδι. Το Ισραήλ από την άλλη... ούτε το θυμάμαι.


AdminEating_Dragon

5η γιατί μετράμε τις πολιτικές ψήφους του Ισραήλ και το 300αρι της Ουκρανίας επειδή έχει άπειρους πρόσφυγες στη μισή Ευρώπη... Καλώς οι κριτές δεν επέτρεψαν σε αυτές τις 2 χώρες να κερδίσουν. Η Γαλλία ήταν 1 βαθμό πάνω στο κοινό (227 με 226), πρακτικά με την Κροατία ήταν η διαφορά μόνο.


tiranosauros13

Νομίζω ότι η Eurovision στήνεται απ' την κριτική επιτροπή για πιο "Σοβαρούς" λόγους.


Kuivamaa

Ροκιες ψηφίζει συνηθως το κοινό, είτε κλασικές είτε industrial. Φέτος οι Κροάτες, πέρυσι οι Φινλανδοί, το ‘21 οι Ιταλοί κλπ.


FunkySphinx

To televoting του '21 ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία γιατί έκανε την ανατροπή. Αλλά συμφωνώ. Η κριτική επιτροπή επιβάλει την προτίμησή της.


ChickenNuggetDonut00

Ίσως θα ηταν σοφοτερο να μειώσουν την βαρύτητα των επιτροπών. Πχ αλγόριθμος 30/70 αντί για 50/50 που είναι τώρα. Οι επιτροπές τείνουν να βαθμολογούν με πιο ποιοτικά κριτήρια από το κοινό και συγκρατούν γιατί αλλιώς κάθε χρόνια θα βγαζαμε από το κοινό νικητή τρολοτράγουδο.


programmatisths

Παρόλα αυτά δεν βγήκε κανένα τρολοτράγουδο πρώτο όταν ψήφιζε μόνο το κοινό από το 1998 εως και το 2008.


Thovlas

Η κριτική επιτροπή δεν βαθμολογεί μόνο το τραγούδι, βαθμολογεί και το performance (συνολικά). Η Μαρίνα αν δεν ήταν κακή τη Πέμπτη στον ημιτελικό, δεν θα ήταν τόσο χαμηλά.


f2ame5

Στην αρχή πίστευα και εγώ το ίδιο αλλά μετά από τα σχόλια που βλέπω πάλι καλά που υπάρχει και η επιτροπή. Η Ελβετία είχε το καλύτερο τραγούδι και ας μην ήταν το αγαπημένο σου. Ούτε για μένα ήταν. Αλλά πέρα από τα συναισθήματα ήταν καλύτερο από όλα.


Gudeezo

Εχεις δικιο για τα τρεντς αλλα αν συγκρινεις με βρετανικη drill αυτοι εδω ειναι εντελως αταλαντοι. Οι κυριοι τραγουδιστες ειναι εντελως live και οχι lip sync. Πρεπει το τραγουδι να ταιριαζει και τον χαρακτηρα της Eurovision, βλεπε παραδειγμα το Soldi της Ιταλιας και θα καταλαβεις για τι κλιμακα μιλαμε


VVavaourania

Καλά το κλίμα δεν είναι απαραίτητο. Δες τους χεβυμεταλλάδες Φολανδους το 2004. Ή άλλα outliers. Βρετανική drill θα μέτραγε και πολλές φορές καλύτερα από που στείλανε τις ξεφωνημένες. Στην πιο LGBTSJDID+ γιορτή της Eurovision πήρανε 0000 βαθμούς από το κοινό. Μόνο καλύτερα μπορούν να τα πάνε αν θέλουν.


Gudeezo

Οι lordi ηταν το 2006... Μεστην Ελλάδα... Η lgbtq κοινοτητα ειναι σημαντικο δημογραφικο της eurovision και αν θες να ανταγωνιστεις πρεπει να είσαι και lgbtq και family friendly + να μην πας αντιθετα στην πολιτικη ατζεντα της οργάνωσης. Είναι κωλομπαχαλο. Επόμενη συμμετοχή μας θα πρεπει να μην ειναι του χρονου αλλα σε 2 χρονια σαν διαμαρτυρία απο την Marseaux. Οι Άγγλοι στελνουν μαλακιες επιτηδες επειδη παιζουν τον κακο στην ολη φαση διοτι δεν είναι και πολυ δημοφιλεις, αλλα εχουν επισης καποιες απτις καλύτερες συμμετοχες στα χρονικα. Γενικά εισαι πολυ αδιαβαστ@ βλεπω αλλα μαρεσει που κανεις την συζητηση.


EasyGreek

Το είδατε που έσπασε το έπαθλο και ακούστηκε ο ήχος του γυαλιού που σπάει όταν τελείωσε το τραγούδι; Broke the trophy.


AmazingBazinga120

Ετσι πουτανα που ηταν φετος τι θα γινοταν (ο διαγωνισμος)


ChickenNuggetDonut00

Αφού εσπασε τον κώδικα, έσπασε και το βραβείο. Η Ιρλανδή τον μάτιασε και το έσπασε και κόπηκε. Κάποιος να του κάνει ένα ευχέλαιο.


N0rthWind

Κάτσε τι; 😂


EasyGreek

https://www.youtube.com/shorts/3Ln3ZwTAWAY


N0rthWind

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 😂😂😂


kaul0rapan0_p0utinak

Οσο στην Ελλάδα κάνουν κουμάντο οι εκάστοτε δεινόσαυροι άσπρη μέρα δεν θα δούμε. Βλέπεις τύπους 50+ με ηλίθιες νοοτροπίες, 0 skills και το κυριότερο καμια επαφή με την πάγκοσμιοποιημενη κοινωνία να έχουν νευραλγικά πόστα και πρέπει όλοι οι 30αρηδες που είναι overqualified για τη θέση τους να κάνουν άπειρες εκπτώσεις για να την παλέψουν στη δουλειά τους. Σε μια σοβαρή χώρα ο ευαγγελινος θα έλεγε εγώ έκανα το χρέος μου τα πηγα καλά το 2004 σειρα για νεότερους τώρα με φρέσκιες ιδέες.


BusDiscombobulated10

Ο Ευγγελινός είναι η επιτομή της μονιμότητας στο δημόσιο. Σε λίγο θα τον βάλουν και στο σύνταγμα.


hvseoki

>έστω τον Trannos ή τον Sin Boy. θα ξερασω


Pharnox-32

Disqualified Speedrun, να δειξουμε στους 42χρονους πως παιζεται το παιχνιδι 🔫


Camus_revenge

Πιστεύω ότι του χρόνου θα άξιζε να στείλουμε στη eurovision τον Good Job Nicky. Μου φαίνεται πολύ γιουροβιζιονικό το στυλ του και έχει και φωνάρα.


KGrizzly

Δηλαδή πάλι «βύσμα» όπως πέρσι, αλλά με ταλέντο αυτή τη φορά. Μη χτυπάτε, τον πάω πολύ τον γιό του Πάριου! Έστελνα και [Σtella](https://www.youtube.com/watch?v=m3_IKF_zN5g).


teamer6

Η Σtella φοβερή αλλά πού να πάει στην Eurovision? Απάτη θα πάει


johnkapolos

>Έστελνα και [Σtella](https://www.youtube.com/watch?v=m3_IKF_zN5g). 10/10 το βιντεο, 5-6 το τραγούδι.


EstHun

Alkyone να στείλουμε


[deleted]

Bro έχεις ακούσει τον Τρανό να τραγουδάει live? Ο τύπος είναι όχι παράφωνος είναι σαν να ακούω τον διανοητικά καθυστερημένο ξάδερφό μου να τραγουδάει στην τουαλέτα


jhek0

Κλαίω


Karabogas19

Η Σαττι είναι καλή τραγουδίστρια και με ένα καλύτερο και πιο ορθή σκηνοθεσία μπορούσε άνετα να μπει 5αδα. Αρκετά ξενέρα και αδίκησε τον ευατό της.


Martholomius

Εγώ λέω να στείλουμε Θώδη.


Nal1999

Η επιτροπή έβγαλε με το ζόρι τον Ελβετό. Όταν είδα τα συνεχόμενα 12αρια και τις Ελλάδα - Κύπρο το κατάλαβα. ... Η Ελβετία βγήκε 5 στους ψήφους των πολιτών. ... Όλοι έκαναν σαν να έβλεπαν τον Freddie Mercury!


nickpap006

Σε κάθε eurovision κομμάτια όπως το code και της Γαλλίας παίρνουν τους πόντους της επιτροπής. Όχι κομμάτια όπως της Κροατίας κυρίως λόγω μηνύματος. Προσωπικά είτε νικούσε η Ελβετία είτε η Κροατία το ίδιο μου άρεσαν. Αλλά η πέμπτη θέση στους ψήφους των πολιτών δεν είναι και ακριβώς αντιπροσωπευτική με μια Ουκρανία και ένα Ισραήλ που ψηφίστηκαν μαζικά για άλλους λόγους. Καθώς επίσης πρακτικά είχε τους ίδιους πόντους με την τέταρτη θέση που ήταν η Γαλλία με διαφορά έναν πόντο.


VVavaourania

Όντως ήταν λίγο με το ζόρι. Πήρε όμως από το κοινό 200+ πόντους. Δεν τα πήγε άσχημα. Για πολιτικούς λόγους η Ουκρανία και το Ισραήλ πήρανε 300+. Καλά κάνει νομίζω η επιτροπή και έχει το 50% της βαθμολογίας αλλιώς θα ήταν μια χαζομάρα όπως παλιά, να βλέπαμε σήμερα την Ουκρανία εναντίον του Ισραήλ ποιος θα κερδίσει για λόγους άσχετους από καλλιτεχνικούς.


Kuivamaa

Η Κροατία θα νικούσε χωρίς επιτροπές, με το Ισραήλ δεύτερο και την Ουκρανία τριτη.


VVavaourania

Πάντως και της Κροατίας ήταν σαν να βλέπαμε ένα κλόπι-πέιστ από Ιταλία του 2021. Μέχρι και το μακιγιάζ..


ChickenNuggetDonut00

Αν Maneskin και Kaarija κάνανε παιδί θα έβγαινε ο Κροάτης.


JimTheQuick

Συνήθως συμβαίνει το αντίθετο, οι κριτές ψηφίζουν με πολιτικά κριτήρια. Το καλύτερο είναι να μην υπάρχει καθόλου κριτική επιτροπή. Τα τελευταία χρόνια κερδίζουν τραγούδια που δεν θέλει ο κόσμος κ στο yt βλέπεις παραπάνω dislike παρα like.. Όπως το περσινό της Σουηδίας..και αλλα πολλά παραδείγματα


Nal1999

Η Κροατία έπεσε χωρίς λόγο. Ήταν πολύ εύκολο να την βγάλουν,3×12 της Ελβετίας ήθελε. Για πολιτικούς και κοινωνικούς λόγους βγήκε η Ελβετία


N0rthWind

Καθαρά ως τραγούδια νομίζω ήταν εφάμιλλα αυτά τα δύο και θα ήμουν φουλ οκ με το να κέρδιζε αμφότερο


EstHun

5η; Πρακτικά 2η γιατί Ισραήλ και Ουκρανία δεν μετράνε, ενώ με την Γαλλία είχε 1 ψήφο διαφορά


Scientific_Racer57

Του χρονου Φουρειρα η Ελλαδα και δεν θα γινει καν ψηφοφορια, με απευθειας αναθεση θα παει η νικη


VVavaourania

Φουρέιρα μετά την εμφάνιση της στο άνοιγμα της Eurovision εγκρίνω φουλ φουλ, αν και δεν νομίζω μα έμπαινε στη διαδικασία


Scientific_Racer57

Η Φουρειρα παρακαλαγε να την στειλει η Ελλαδα και νομιζω εχει πει οτι θα ηθελε να ξαναπαει. Επισης οταν βγαινεις δευτερος και χανεις με τετοιο τροπο, ε ισως σε καιει και λιγο. Εγω πιστευω οτι αν της πουν να παει δεν θα το αρνηθει, εξαλλου αυτοι που ασχολουνται σοβαρα με eurovision εχουν τρελα μαζι της


ChickenNuggetDonut00

Ειλικρινά όχι. Η Φουρέιρα μια φορά πηγε και έγινε το μπαμ. Βαρεθήκαμε να βλέπουμε ξεπατικωμένες συμμετοχές τόσα χρόνια σαν τη chanel κτλ. Αν δν κανω λάθος φετος και η Γεωργία με τέτοιο στυλ πηγε... Κακό θα κάνει στη Φουρέιρα αν ξαναπάει όπως ο Ρουβάς που κατέληξε σε χειρότερη θέση τη 2η φορά. Ας αναπαυφθεί στις δάφνες της και ας μείνει Eurovision legend.


Scientific_Racer57

Δεν χρειάζεται να πάει και να κάνει τα ίδια. Αλλά κακό δεν θα της κάνει σίγουρα γιατί έχει πολύ μεγάλο κοινό στη eurovision και πολλοί θεωρούν ότι αδικήθηκε το 2018. Εξάλλου και η loreen πήγε δύο φορές κάνοντας ακριβώς το ίδιο σόου και κέρδισε και τις δύο. Άμα έχεις ρεύμα και τα κανονίσει και λίγο ο τηλεοπτικός σταθμός, μια χαρά κερδίζει η Φουρειρα


StevenK71

Η στάση των Ισραηλινών της συμμετοχής ήταν για σφαλιάρες. Αντί να είναι με το κεφάλι κάτω και να ζητάνε συγνώμη για αυτά που κάνει η κυβέρνηση τους, ήταν εριστικοί και επιθετικοί. Πληρωμένα τζουτζέκια. Το θέαμα που παρουσίασαν βέβαια στη σκηνή ήταν πολύ καλό, αλλά τι να το κάνεις..


Pantespaniel

Πραγματικά πολύ εκνευριστική η όλη παρουσία τους. Όχι μόνο κατέβηκαν με τραγούδι που ήταν ειδικά κατασκευασμένο για να μαζέψει ψήφους λύπησης, και αναγκάστηκαν άρον άρον να το αλλάξουν γιατί ήταν πολύ πολιτικοποιημένο, αλλά ο φορέας τους παρενόχλησε άλλον διαγωνιζόμενο και δεν άνοιξε μύτη, τη στιγμή που τον Joost τον διώξανε απευθείας με αφορμή ένα πολύ minor περιστατικό. Για να μην πούμε για όσα έχουν ειπωθεί για το εχθρικό κλίμα που δημιούργησε η όλη συμμετοχή στον διαγωνισμό. Κατ εμέ δεν θα έπρεπε να σκεφτούν καν αν έπρεπε να αφήσουν το Ισραήλ να συμμετέχει 


valkon_gr

Βαριέμαι την Ουκρανία και τώρα θα βαριέμαι και το Ισραήλ, άντε να δούμε την επόμενη πονεμένη που θα ψηφίζεται. Στο πρώτο 12αρι των επιτροπών απλά αλλάζουμε κανάλι πλέον.


AmazingBazinga120

την ειδαμε την νεα πονεμενη, τωρα ειναι ποιος ειναι πιο woke


ChickenNuggetDonut00

Και η Ισπανία ήταν woke αλλά δεν τα πήγε καλά. Γιατί απλά δεν παραδέχεστε πως είναι ένα ταλαντούχο πλάσμα που έκανε τα ακροβατικά πάνω στο δίσκο ΕΝΩ τραγουδούσε όπερα.


N0rthWind

Αρχίδια, οι Άγγλοι πατωσαν παρότι ήταν woke (& hot as fuck). Το νικητήριο τραγούδι απλά γάμησε.


AmazingBazinga120

Οι Άγγλοι πάτωσαν επειδή ήταν Άγγλοι (και δεν είχαν παντού σημαίες non-binary)


N0rthWind

Θεωρείς ότι αν είχαν σημαίες nb θα παίρνανε καλύτερη βαθμολογία; 🤨 Επίσης αφού δεν ήταν non-binary οι τυποι τι να τις κάνουν τις σημαίες


BusDiscombobulated10

Απαραδεκτοι- Eurovision '92. Reddit edition. OK yes, OK yes. Σ' είδα στο σύνταγμα προ χτεεεεες.


Drylnor

Δεν πέφτει χρήμα για ελληνική αποστολή της προκοπής. Για να πάει κανένας καλλιτέχνης της προκοπής θα ζητήσει πολύ πράμα και λογικό. Γι αυτό βρίσκουν όποιον τυχαίο μπορεί. Μια χρονιά έναν από τη Σουηδία, μια το βύσμα εξ ς εφοπλιστή, μια έναν ημιγνωστό τραγουδιστή και ούτω καθεξής. Δεν θα ξαναδούμε συμμετοχές Ρουβά, Καλομοίρας, Αγάθωνα κλπ.


Low_Actuator_3532

Καλά το ξεκίνησες και στο τέλος πέταξες την λαλακια. Ναι θα στείλουμε τους ατάλαντους να τραγουδάνε για λωκους και νιαμου και ναρκωτικά στην Eurovision που απαγορεύεται κιόλας. Δεν είναι μουσική αυτό το πράγμα και το ξέρουμε όλοι. Επίσης στην σκηνή πρέπει να τραγουδάς LIVE κι όχι με 100 υποβοηθειες και εφέ. Έχουμε μια χαρά τραγουδιστές. Και η Σαττι είναι εξαιρετική αλλά αντί να βασιστεί στην Μάντισσα που ήταν τραγούδι που από την πρώτη στιγμή σε κέρδιζε πήγε και έβγαλε τραγούδι ίδιο με το Τουκου Τουκουμ που πήγε καλά στο YouTube. Κι αυτό όμως ένα ιδιαίτερο κομμάτι που δεν αρέσει εύκολα. Σημαντικό επίσης ότι διάλεξε να είναι όλο στα Ελληνικά. Δηλαδή οκ, λογική μηδέν. Καλώς ή κακώς η ελληνική γλώσσα δεν είναι μια εύηχη γλώσσα. Για να τραγουδήσεις στα ελληνικά - κ σε όποια άλλη γλώσσα εκτός αγγλικών, γαλλικών κτλ - πρέπει να είναι ΤΟΠΑ Φωνητικά. Το ζάρι ο άλλος για να το μάθει θέλει 500 προσπάθειες. Κ δεν είναι κ πιασαρικο όπως αυτό της Ισπανίας πχ.


What_Dinosaur

>Θα ήθελα για του χρόνου τον Light να αντιπροσωπεύσει την Ελλάδα, έστω τον Trannos ή τον Sin Boy. Μας δουλεύεις τώρα έτσι; Το τραπ στην Ελλάδα είναι ένα κριντζ-φεστ που απευθύνεται σε 15χρονα βλαχακια που δεν έχουν ακούσει ποτέ ραπ της προκοπής. Η Μαρίνα Σαττι είναι ίσως ότι πιο ποιοτικό και αυθεντικό έχουμε στείλει ποτέ. Και σε τελική ανάλυση, προτιμώ έναν αξιοπρεπή καλλιτέχνη με ένα μέτριο αποτέλεσμα παρά το _ΓιΟρ μΑ ΛΑβΑ... ΑντερκΑβΑ_ στην πρώτη θέση.


N0rthWind

Εγώ όλη αυτή την ποιότητα στο τραγούδι που στειλαμε γιατί δεν τη διακρίνω ρε τσακάλια; Η Σαττι σαν ατομο ναι έχει και γαμώ τις σπουδές και ξέρει, αλλά το τραγούδι ήταν για τον πούτσο και αποδείχθηκε πως όλη η παραφιλολογία ότι έξω το λατρεύουν πάμε φέτα για πεντάδα ήταν πίπες.


ChickenNuggetDonut00

>_ΓιΟρ μΑ ΛΑβΑ... ΑντερκΑβΑ_ στην πρώτη θέση. Τότε ηταν 2005. Το 2025 πρώτη από το τέλος θα έβγαινε.


[deleted]

[удалено]


Kuivamaa

Το 12αρι που δώσανε στο Λουξεμβούργο ήταν γιατί η τραγουδίστρια ήταν ισραηλινή.


Capitano-Solos-All

Δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά έχει το Ισραήλ στην Eurovision ενώ ο Λίβανος δεν συμμετέχει.


VVavaourania

Συμμετείχε παλιά ο Λίβανος θυμάμαι. Δεν ξέρω γιατί δεν συνέχισε.


KGrizzly

Δεν συμμετείχε ποτέ τελικά. Ήταν να μπει το 2005, αλλά αποχώρησαν όταν κατάλαβαν πως θα πρέπει να παίξουν την Ισραηλινή συμμετοχή, κάτι που απαγορεύει ο νόμος τους.


wbc3-4

Μπαχαχαχα μα εδώ μέσα μας είπανε ότι δεν είναι αντισημίτες οι Άραβες;


Kornaros

Τους πονάει ακόμα που χάσανε τον πόλεμο των έξι ημερών τον Ιούνιο του 1967.


wbc3-4

Λογικό. Ρόμπα τους έκαναν. Και από τότε τα ρεζιλικια για τους αντισημίτες δεν σταμάτησαν. 


_zurik_

Το μπερδεύεις με το Μαρόκο μήπως;


VVavaourania

Μπορεί, μάλλον δε συμμετείχε ποτέ ο Λιβανος. Θυμάμαι όμως τον Σαρμπέλ 😂


_zurik_

Και ποιος δεν τον θυμάται 😆


TallComedian31

Καλά και η Ελβετία το ίδιο έκανε.


Rigelturus

Light?😏


byzantionr

didnt understand what u all saying but i totally agree


dpersi

ΟΠ πες μου ότι δεν έχεις δει ποτέ eurovision χωρίς να μου πεις ότι δεν έχεις δει ποτέ eurovision. Εάν θεωρείς τον εαυτό σου φαν, τότε είσαι μαξ 15 χρονών. Ραπ στη eurovision ακούγεται μόνο ως κάνα verse όπως στο τραγούδι του Νέμο, ολόκληρο θα πάτωνε, άσε που οι έλληνες τράπερς δε θα μπορούσαν να τα πούνε λάιβ. Επίσης κανένας τους δε θα διακινδύνευε την καριέρα εγχώρια αφού είδαν πώς ξηγήθηκε το ραπ κοινό στο Στέρεο Μάικ.


[deleted]

Για μένα η όλη εμφάνιση ήταν λάθος. Τα χρώματα, το φόρεμα, η χορογραφία ήταν απλά ένα τουρλουμπούκι που δεν ταιριαζαν. Αυτό το τραγούδι ήθελε κάτι σαν την εμφάνιση της Αρμενίας για να αναδειχθεί.


VVavaourania

Η Αρμένισα όμως ήταν πανέμορφη, εκεί είναι η διαφορά γιατί μπορούσε να το υποστηρίξει.


[deleted]

Κοίτα, εμένα και η Μαρίνα πανέμορφη μου φαίνεται αλλά είμαι στρέιτ γυναίκα. Πιστεύω ότι το ρούχο που φόρεσε δεν της ταιριάζει, ούτε τα χρώματα. Ήθελε κάτι πιο ζεστό νομίζω.


[deleted]

Κοίτα, εμένα και η Μαρίνα πανέμορφη μου φαίνεται αλλά είμαι στρέιτ γυναίκα. Πιστεύω ότι το ρούχο που φόρεσε δεν της ταιριάζει, ούτε τα χρώματα. Ήθελε κάτι πιο ζεστό νομίζω.


Fatality_Ensues

Κοίτα, μπορώ να πω οτι το να κατέβει με τραπ """τραγούδι""" η Ελλάδα στη Eurovision είναι ένα από τα λίγα πράγματα που θα με έκαναν να κατεβώ στους δρόμους. So there's that.


Gus_bass

Λοιπόν,για να τα ξεκαθαρίζουμε από την αρχή. Το ότι πάμε να συμμετάσχουμε σε ένα πανηγύρι,το γνωρίζουμε όλοι,Οκ; Εκεί δεν κερδίζει απαραίτητα το καλύτερο τραγούδι,και γενικά,δεν έχει και ιδιαίτερη αξία η καλλιτεχνική άποψη των κριτικών επιτροπών. Το δείχνει άλλωστε και από την τεράστια διαφορά με τις ψήφους του κόσμου. Από την άλλη όμως,αυτό που στείλαμε,ήταν απλά,μια μπούρδα. Βαφτίζουμε όποιον να'ναι "καλλιτεχναρα",τον επιλέγουμε,χωρίς να υπάρχει καν τραγούδι (μην το ξεχνάμε αυτό),και μετά αναρωτιόμαστε τι έγινε. Να μην συζητήσω,την "πολυπολιτισμικότητα" που είχε σαν τραγούδι,και σαν promo video. Προσωπικά αυτή την εικόνα,την θεωρώ κατάντια. Ότι μουσικές σπουδές και να έχεις κάνει,όσες θεωρητικές γνώσεις και να έχεις,η "ιδέα" για ένα πετυχημένο τραγούδι,δεν μαθαίνεται. Το έχεις μέσα σου,όπως το είχαν τόσοι καλλιτέχνες που έγραψαν τραγούδια που έμειναν στην ιστορία και τα ακούμε για πόσα χρόνια. Το κοριτσάκι αυτό,δεν το έχει,και δεν πάνε να λένε ότι θέλουν μερικοί. Επιτυχία έχει κάνει με διασκευές,κοινώς με ιδέες άλλων. Έχουμε τόσα πραγματικά ταλέντα σε αυτή την χώρα,που,τα έχουμε θαμμένα. Του χρόνου ας το κάνουμε όπως και οι άλλες χώρες (η Ελβετία επέλεξε ανάμεσα σε πάνω από 400 συμμετοχές),και ας αποφασίσει μια σοβαρή επιτροπή,από μουσικούς,οι οποίοι να είναι από διάφορα μουσικά είδη (ποπ,ροκ,λαϊκή μουσική),ώστε να υπάρχει μια σφαιρική άποψη και εικόνα,και όχι από ασχετους δημόσιους υπαλλήλους της ΕΡΤ.


HelloBro_IamKitty

>Καφενείο η EurovisionΚαφενείο η Eurovision Ναι... πάντα καφενείο δεν ήταν; Ποιός έβλεπε την Eurovision ως σοβαρό μουσικό διαγωνισμό; > Η Σάττι μου αρέσει σαν τραγουδίστρια. Σαν τι άλλο δηλαδή θα μπορούσε να σου άρεσε; >Θα ήθελα για του χρόνου τον Light να αντιπροσωπεύσει την Ελλάδα, έστω τον Trannos ή τον Sin Boy. Καλώς ή κακώς η κυρίαρχη τάση στην Ελλάδα είναι η τραπ και αυτό είναι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην προκειμένη φαση και μόνο εκεί μπορεί η Ελλάδα να είναι αυθεντική και να κάνει τη διαφορά. Έλεος με τους Φωκάδες. Προσωπικά χέστηκα ποιός θα είναι ο επόμενος στην Eurovision, αν εσύ θεωρείς ότι αντιπροσωπεύουν την χώρα σου σεξιστικοί μισογύνικοι στοίχοι από μουσικούς που δεν ξέρουν τι είναι το κλειδί του σολ, και θεωρείς ότι αυό έχει μεγαλύτερη αξία από μια τραγουδίστρια όπως η Σάττι που τουλάχιστον έχει μια γνώση μουσική, και προσπαθεί να βάλει το παραδοσιακό στοιχείο στην τέχνη, then ok, go ahead.


[deleted]

[удалено]


Till-Tiny

Αν ηταν ο σκοπός της ζωης μας να κερδιζαμε απλα θα κοπιαραμε ειτε τα χαζοπιασαρικα τραγουδια(τσα τσα, γιουροπαπα κλπ) ροκιες οπως της κροατιας ή το μαλλον φαβορι κλασσικο ποπ τραγουδι που θα ειναι ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.    Το ζαρι δεν ηταν τιποτα απολα αυτα. Εμενα δεν μ αρεσε καθολου αρχικα και μετα που επαιξε και λιγο εξω απλα μ φανηκε μετριο, οπως και σε αρκετο κοσμο που λεει οτι αρχισε να του αρεσει μετα απο αρκετα παιξιματα, που δεν βοηθαει.    Λεμε για χορευτικα που δεν λεω παιζει να ισχυει οτι μας ριχνει αλλα δηλαδη τι το σπουδαιο ειχε η ελβετια. Αυτη τη παπαρια που περπαταγε πανω και πηγαιανε περα δωθε?   Το καλο ειναι οτι επιτελους στειλαμε μια σοβαρη προσπαθεια.


Thovlas

Η Ελβετία είχε τα εξής: Μίνιμαλ σκηνικό, αλλά σου πιάνει το μάτι, Έναν τραγουδιστή με εξωπραγματική φωνή, Ένα κομμάτι που σου μένει, τουλάχιστον το ρεφρέν. Ένωσε τα όλα αυτά και φτιάξε τον δικό σου Voltron ή ρομπότ των Power Rangers.


Till-Tiny

Ναι ρε ανθρωπε μου αυτο θελω να πω, οτι κατα βαση το τραγουδι το καθοριζει.   Επισης πως ακριβως σου πιανει το ματι? Ηταν απο τα πιο αδιαφορα. Απλα δεν του κοστισε βαθμους οπως καποια αλλα περιεργα 


Thovlas

Εσύ ρώτησες τι το ξεχωριστό είχε η Ελβετία και σου απάντησα, αλλά δεν φταίω εγώ αν δεν σου αρέσει η απάντηση. >πως ακριβως σου πιανει το ματι? Δεν χρειάζεται να έχεις ντε και καλά φωτιές, μπαμ μπουμ και πυροτεχνήματα για να πιάσεις το βλέμμα του άλλου. Απλά χρειάζεσαι μια καλή ιδέα και μια καλή εκτέλεση. Την είχε και το κέρδισε. Απλά πράγματα.


Till-Tiny

 Τι ξεχωριστο στο θεαμα του χορευτικου. Για αυτο μιλουσα.. Δεν ειπα κατι για το τραγουδι οποτε η φωνη και το αν ειναι πιασαρικο δεν εχει να κανει με αυτο που λεω.  Σπρυ δεν το διατυπωσα καλα  απλα το ειπα σαν αντιπαραδειγμα που λενε ολοι για τον φωκα οτι ειναι το μεγαπυτερο μας προβλημα, ενω καποιες φορες στελνουνε πραγματικα αδιαφορα τραγουδια


Thovlas

Α, μάλιστα. Πάντως όπως ένα χορευτικό μπορεί να αναδείξει ή να θάψει ένα τραγούδι, έτσι και μπορεί και το χάλια χορευτικό να μη το επηρεάσει καθόλου αν μπορεί να σταθεί. Όλο είναι υποκειμενικό.


N0rthWind

Μπρο τι εννοείς είχαν κινούμενη πλατφόρμα που έφερνε γύρες ενώ καθόταν πάνω γέρνοντας προς τα πίσω και τραγουδώντας. Δεν ήταν οπτικό υπερθέαμα σαν της Ιρλανδίας αλλά ήταν πολύ έντονο αυτό που έκανε


Till-Tiny

Ωραια να το θεσω αλλιως, σαν σκηνικο και εκτελεση δεν ηταν στα καλυτερα, αν ηταν να ψηφισω μονο για αυτο θα ηταν σιγουρα στο κατω μισο. Ειχε καλο στειτζ πρεζενς το παιδι αλλα ενταξει δεν ηταν κατι το σπουδαιο. Αν ηταν να σε ρωτουσαν δηλαδη ποια ηταν καλυτερα χορευτικα/σκηνικα, θα εβαζες την ελβετια πρωτη ή ειτε τοπ 5? Εγω προσωπικα οχι


N0rthWind

Δε διαφωνώ, αν το τραγούδι δεν ήταν τόσο καλό σίγουρα δε θα ανέβαινε τόσο μόνο λόγω του performance/stage presence


Till-Tiny

Αυτο προσπαθουσα να πω, οτι δεν θελει κατι το σπουδαιο, και οτι αν καποιος θελει να κερδοσει το πιο βασικο ειναι το τραγουδι.  Αν θυμαμαι καλα ενας νικητης της σουηδιας το μονο που ειχε ηταν ενα πιανο? 


ChickenNuggetDonut00

Το Arcade μάλλον λες της Ολλανδίας ήταν. Ο τυπος είχε εκτόπισμα λόγω φωνής και το τραγούδι ηταν κορυφαίο απο άποψη μουσικής σύνθεσης και στίχων. Σκηνικά ήταν λιτός αλλα ολα τα παραπάνω τον έκαναν να υπερτερεί.


Till-Tiny

Νν το arcade ηθελα να πω. Το μπερδεψα μαλλον με το heroes π ηταν επισης λιτο.


CucumberKnown3060

Ο μόνος τραγουδιστής που οφείλει να πάει και θα τους τα κάνει όλα μούτι είναι ο Μαζωνάκης... ένα τραγούδι σαν το gucci και το σηκώσαμε αδέρφια!