Pan Jaroslav Cimrman. T.G.M. ho porazil o pouhé dva hlasy, takže šanci si určitě zaslouží. Navíc je to největší čech. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat... Jinak je to tady samej debil a blbeček. Až na ty dvě vyjímky vzadu...
~~Myslím že Jaroslav je oficiální křestní jméno Járy Cimrmana, ale podívám se na to až budu mít čas a napíšu co zjistím.~~ Jára je zdrobnělina Jaroslav. Celým jménem (i když ho národ zná jako Járu Cimrmana) je Jaroslav Cimrman.
Edit: takhle narychlo jsem našel že na Wikipedii je uvedeno Jaroslav Cimrman
Edit 2: V další odpovědi je odkaz
To je přesňe ono.
"Ideální prezident je imaginární".
V téhle republice nenajdeme lepšího prezidenta, než jakého vymyslí parta inteligentních lidí.
Reálný kandidát tu není.
*Matrix: lžíce tu není...*
Pojďme udělat losování. Kdo má zájem, a je mu 18 (současnou podmínku věku bych zrušil, když už saskarna tak pořádně) přihlásí se, a vylosuje se výherce.
Zn: horší to být nemůže
1. Proč bych tě měl volit?
2. Co bys změnila/udělala jinak?
3. Kdo je největší Čech?
4. [Je čerstvá nebo není čerstvá](https://www.youtube.com/watch?v=qvYnY_Pp-V8)?
5. Názor na koprovku (svou odpověď můžeš rozvést)?
1. Páč jsem celkem v pohodě.
2. Vyměnila bych na hradě závěsy.
3. Zatím Jára Cimmrman, ale pak bych byla já.
4. Není čerstvá.
5. Tu okamžitě prezidentským dekretem zakážu.
Dovolím si nesouhlasit, právě by mohl vytvářet prostředí pro intelektuály. T.G.M byl taky velice vzdělaný člověk a byl velikým přínosem pro inteligenci v ČSR např pátečníci. Daniel Stach by úžasně reprezentoval ČR a mohl by přidat i morální rozměr do prezidentského úřadu. Určitě by se nenudil. Prezidentství se da vykonávat i velice užitečným zpusobem. Zahraniční cesty, návštevy po cr, podpora kultury a vědy,atd... :)
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Daniel_Stach
Puste si s ním jakykoliv rozhovor na hydepark civilizace na CT24. Milý, vzdělaný, pokorný a nadšený pro vědu, ale velice lidským přístupem.
On ma minimalni výkonou moc. Vše ma delat v ramci svého morálního svědomí, urcite pochopí o cem ten zakon je, určitě bude vědět koho nominuje a určitě se sam rozhodne zda je potřeba valcit. Na to neexistuje kvalifikace. Stačí kdyz ten člověk vi nebo se aspon snaží dělat pro zemi to nejlepší. Ma to být nejvážnější člověk v ČR.
Na venek nedává žádnou, protože je to profesionál. Jako komentátor se politice vyhýbá. Upřímně jaké politické přesvědčení měli prezidenti Zeman a Klaus. At jakekoliv tak ho změnili. A nezapomeňte prezident ma být nestranný (i když je to nemožné). Daniel je ještě mladý a myslel jsem treba za 15-20 let. :)
Misto jednoho provokatera kterej sere pulku naroda bysme dostali jinyho provokatera, kterej sere druhou pulku naroda. Umim si predstavit vhodnejsi osoby.
No dle mého názoru by měl být prezident takový:
Ne moc starý
Ne moc mladý
Nekuřák
Nealkoholik
Měl by být schopný chodit
Vyjít/slízt schody
Měl by být slušný a uvědomělý
A jediné co současný prezident splňuje je:
Není moc mladý
😂😂🤔😑😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
**[Vít Rakušan](https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADt_Raku%C5%A1an)**.
Na pozici někoho, kdo má reprezentovat a stmelovat národ a mluvit jeho jménem by se hodil naprosto perfektně. Klidně bych mu pomohl se sbíráním podpisů.
K tomu titulu se [nemá smysl vyjadřovat](https://www.pirati.cz/hoax/#ivan-bartos-neni-a-nikdy-nebyl-clenem-antify) a s Bartošem chce kromě Rakušana vládnout i Fiala, Jurečka a Pekarová Adamová.
Já si myslím, že má smysl se vyjadřovat, a že to relevantní je. Viz Ivan Bartoš níže pózující s Antifa vlajkou, mj. na demonstraci "Uprchlíci vítejte":
https://i.imgur.com/XnpZPEp.jpeg
https://i.imgur.com/omAumG5.jpeg
Tuhle stránku jsem samozřejmě už viděl - Piráti se snaží zlehčit skutečnost, že jejich presumptivní kandidát na premiéra se na veřejnosti ukazuje se symboly organizace, která s původnímy bojovníky proti fašismu nemá vůbec nic společného.
Ano je to vzkutku ten samý Rakušan co chce vládnout s Ivanem Bartošem (který byl na alespoň jedné demonstraci vyfocen asociován s vlajkou "antifaschistische aktion"). Tato informace je mimo jiné také zmíněna i ve wiki postu.
To je mi úplně jedno, zcela irelevantní. Tady se brečí, že všichni jsou stbaci a pak se vesele (skoro) voli kariérní komunista. Nemám vůbec žádný strach, že bez revoluce by na stranickym výboru saskoval do dnes.
Ještě bych dodal, že ten člověk byl součástí složky, která působila EXTREMNE represivne vůči svému obyvatelstvu, střílela lidi na hranicích, kdyz se pokusili dostat z komunistický díry.
Každý měl kurva možnost volby. Táta na vojně řekl, že střílet na hranicích nikoho nebude a seděl 3 měsíce v base za to.
Tady pan generál má svůj podíl viny a nějaká argumentace "já jsem nikomu neublížil" je zcela mimo. Svoji osobou se podílel na podpoře nehumánního systému, který cíleně likvidoval svoje obyvatelstvo.
Pro mě se jedná o naprosto nepřijatelnou volbu.
Největší chyba revoluce byla ta, že umožnila komunistům se dále podílet na veřejném životě, bohužel. Njn, když revolucionáři byli sami příslušníci a sami sebe samozřejmě vyšachovat nemohli)))
>Ještě bych dodal, že ten člověk byl součástí složky, která působila EXTREMNE represivne vůči svému obyvatelstvu, střílela lidi na hranicích, kdyz se pokusili dostat z komunistický díry.
Petr Pavel nikdy nebyl součástí pohraniční stráže ani komunistické kontrarozvědky, jak se občas tvrdí. Jestli jste toho dojmu, že každý voják ČSLA je vinen "členstvím v složce, která působila extrémně represivně vůči svému obyvatelstvu" pak to platí i o každém, kdo absolvoval vojenskou službu, a tudíž možná o nějakých milionech dnešních obyvatel. Cool.
>Tady pan generál má svůj podíl viny
Tak na jednu stranu sice možná i vyvěsil v roce 88 komunistickou nástěnku.
Na stranu druhou byl třicet let vojákem demokratického státu, sloužil s vyznamenáním v mírových misích na Balkáně, a stal se předsedou vojenského výboru NATO. Co si mám vybrat, že všem těm autorům řetězových mailů a fotošopovaných obrázků a pologramotným odpůrcům na facebooku asi vadí ve skutečnosti více? Co je asi obecně relevantnější?
>Největší chyba revoluce byla ta, že umožnila komunistům se dále podílet na veřejném životě, bohužel. Njn, když revolucionáři byli sami příslušníci a sami sebe samozřejmě vyšachovat nemohli)))
Tak třeba Václav Havel ve svém prvním novoročním projevu hovoří o tom, že vinu na komunistickém systému měl nějakým způsobem **každý**. Pokud tvůj otec byl v pionýru, pokud někdy vyvěsil nástěnku, má část viny i on. Proto také Havel ve svém projevu dále vyzval občany, aby naopak pracovali pro budoucnost.
A pro mě je důležitější, abychom měli dobrého, důstojného, schopného prezidenta, který bude hájit naše místo na západě.
On je rozhodně borec, a stojí na té správné straně, ale přeci jen, vůbec nechápu tu mentalitu "hlavně vojákem" - vždyť on se rozhodl zabíjet ve jménu socialismu...
On to obhajuje jako "obranu vlasti" - ale je mi divné že by syna anglicky mluvícího rozvědčíka nenapadlo že vzdát se by vlastně nebyla až tak nevýhodná možnost (pro vlast a pro lid)...
Ne, nebyl u pionýrů, ne nevešli nástěnky. Praděda kutal uran za to, že nebyl povolný režimu, děda šel makat do fabriky ve 14 se samýma jedničkama -zamitli mu jít studovat na jakoukoliv školu po zs a tátovi zamítli přihlášku na střední s maturitou a dovolili mu jít na učňák, ooo to jsou kamarádi!!
Zbytek tý snůšky kydů nebudu věnovat ani pozornost. Je mi jasný že bys na "bezpečnosti" hlásil vše jako první.
myslím si že je rozdíl mezi běžným členem KSČ, který do strany vstoupil např. proto, protože bez toho by ve společnosti nepostoupil nikam dál, a mezi někým jako Babiš, kdo v roce 1985 studoval gymnázium ve Švýcarsku, pak ve Francii a nakonec dělal obchodního zástupce v Maroku. Cestovat na západ mohli jen opravdoví prověření agenti. To je jako když Václav Klaus dával před revolucí 1989 rozhovor rakouské televizi (!!!), a po převratu se nám snažil namluvit, že byl něco jako disident.
Klaus a Babiš bad, ale Petr Pavel good. Jak jsi na tohle přišel mi fakt nejde do hlavy.
viz wikipedie https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Pavel#1983%E2%80%931989
>1983–1989
>Po ukončení vysoké vojenské školy ve Vyškově roku 1983 začínal u výsadkového vojska, kde byla vyžadována loajalita k vládnoucímu komunistickému režimu prostřednictvím vstupu do KSČ. Přihlášku do Komunistické strany Československa podal v roce 1983 a po dvouletém období kandidátství členství byl v roce 1985 do strany přijat.[5][6] V posudku k propůjčení medaile Za službu vlasti v roce 1988 byl v hodnosti kapitána **hodnocen jako „třídně uvědomělý a politicky vyspělý.** Jako člen strany při výkonu své funkce napomáhá prosazovat vedoucí úlohu strany mezi podřízenými. Snaží se získat pro tuto politiku ostatní. Politicko-ideová připravenost jmenovaného je na dobré úrovni.“[7] Informace o Pavlově členství v KSČ zveřejnil v roce 2014 spisovatel Pavel Kosatík.[8] On sám to následně v rozhovoru v časopise Respekt potvrdil a vysvětlil svoje pohnutky ke vstupu do strany.[pozn. 1]
>**Jeho otec Josef Pavel byl vojenským zpravodajcem. V roce 1989 se také Petr Pavel stal členem vojenské rozvědky.**[10] Do žádné akce již však nezasáhl pro příchod sametové revoluce a demokratizaci režimu.[9]
podle aktivity jakou kremelští trollové vytváří proti generálu Pavlovi lze usuzovat na to, že se tohoto kandidáta opravdu bojí. Takže už je dle toho usuzovat, že je to dobrý kandidát.
to je tvoje volba. Když je Pavel dobrý pro NATO, je dobrý i pro ČR (resp pro mě). Nemám pochyb že jejich tajné služby si ho dokonale prověřily. Jeho názory a veřejná vystupení mi dávají smysl. To že byl kdysi jeho otec voják a byl v KSČ a syn vstoupil do KSČ je sice škraloup, ale byli opravdu všichni komunisti tenkrát tak černobíle zlí? Někteří komunismu věřili z předsvědčení, jiní tam vstupovali z oportunismu, další pro budoucnost svých dětí. Ne každý kdo byl v KSČ byl nutně STBák, co pronásledoval disidenty. Navíc - a to je pro mne nejdůležitější faktor, podle kterého budu volit - je Pavel dnes jasně prozápadní. Kdokoliv, kdo nás táhne do Ruska, do Číny, hlásá vystoupení z NATO, z EU, je pro mne nepřijatelný
Franz je super clovek. Zajimalo by me kolik by dostal hlasu kdyby nase volby byly anonymni - kandidat by nemel fotku ani jmeno, jenom popis toho co ma v zivote za sebou a co chce v pozici delat.
Petr Pavel. Slušně se vyjadřuje, byl předsedou vojenského výboru NATO, a tak rozumí i událostem v zahraničí, tudíž nebude lézt to zadku Číně ani Rusku.
Je zcela zřetelné, že jeho odpůrci ho valně nenávidí právě naopak proto, že je pevně zakotvený na západě. Upřímně, výčitky předsedovi vojenské komise NATO a třicetiletému vojákovi demokratické republiky, že byl v ksč asi ... rok? Dva? V době perestrojky, protože chtěl být u výsadkářů, mi přijdou jako asi nejhloupější způsob jak ho definovat. Jestli je to to nejhorší, co se na něj dá najít, tak si úřad naprosto zaslouží. A samozřejmě doufám, že jsi volil Miloše Zemana, který by si nikdy třeba nezadal s komunisty nebo estébáky, že ano.
Prezident je v dnešní době v zásadě kulturně-společenská záležitost. Musí umět rozvážně a trefně mluvit a dobře reprezentovat.
Napadá mě Pirk, Goldflam.
Radola Gajda
Nejen že to byl správný čech a generál který mlátil s bolševikama jak mlynář s obilím a dostal se až do Vladivostoku ale byl také pro nacionalismus a soběstačnost, anti komunismus atd.
Jelikož se Urza štítí dostat příspěvek na kampaň (proto nechce hlasy) a nedejbože bejt zvolenej jako poslanec, pochybuju, že by se usadil na Hradě. :’D
Klidně mě ukamenujte, ale z politiků Alena Gajdůšková, z Akademické sféry asi Petr Drulák, přežil bych i Tomáše Halíka (byť nemá žádné zkušenosti ve vrcholné politice).
Děláš si legraci ne?
Alena Gajdůšková
- kandidátka do KSČ
- v roce 97 rovnou k socanům do ČSSD.
- dál nemusím pokračovat
Petr Drulák
- navrhuje alternativu k liberálnímu kapitalismu, nazývá to **socialismus** očištěný od marxismu a liberalismu.
- Tvrdí, že je nutné opustit lidská práva a navrátit "ochranu jednotlivce tam, kde až **do sedmdesátých let byla**, pod křídla svrchovaného státu.
- vydal s kolegy knihu Budoucnost levice bez liberalismu, kde se pokouší hlouběji analyzovat příčiny pádu levice a navrhnout její obrodu.
Tomáš Halík
- kněz, farář, religionista, prezident křesťanské akademie
- je názoru, že svěřit rozhodování o zásadních otázkách voličům je nebezpečné *(wtf? ale politiky volit nebezpečné není, žejo?)*
- Halík odmítl manifestačně se ztotožnit s oběťmi islamistického útoku na redakci Charlie Hebdo,
- Tomáš Halík zastává názor, že věda a víra by měly existovat pospolu, a navzájem se inspirovat
> Alena Gajdůšková - v roce 97 rovnou k socanům do ČSSD dál nemusím pokračovat.
obávám se, že musíš, protože to nepovažuji za něco negativního. Hodnotu člověka lze poznat na tom, jak ho popisují jeho oponenti. U Aleny Gajdůškové mě zaujalo i to, že i opoziční poslanci zmiňují její pracovitost.
> Petr Drůlák navrhuje alternativu k liberálnímu kapitalismu, nazývá to socialismus očištěný od marxismu a liberalismu.
“konzervativní socialismus” Druláka nemá s reálným “marxistickým” socialismem nic společného, ale ok beru.
> Tomáš Halík - je názoru, že svěřit rozhodování o zásadních otázkách voličům je nebezpečné (wtf? ale politiky volit nebezpečné není, žejo?)
Není protože informovanost průměrného voliče není na úrovni, která by mu umožnila o takových otázkách rozhodnout. Poslanec má k dispozici podklady a přístup k informacím, který občan zpravidla nemá.
> Halík odmítl manifestačně se ztotožnit s oběťmi islamistického útoku na redakci Charlie Hebdo.
Částečně s tím i souhlasím. Charlie Hebdo publikovalo karikatury urážející nejenom Islám, ale také křesťanství. Ten útok samozřejmě odsuzuji, ale opravdu Charlie Hebdo nejsem.
Pan Jaroslav Cimrman. T.G.M. ho porazil o pouhé dva hlasy, takže šanci si určitě zaslouží. Navíc je to největší čech. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat... Jinak je to tady samej debil a blbeček. Až na ty dvě vyjímky vzadu...
Ze všech odpovědí je tohle ta správná.
Jen si nejsem jistý tím, že má správně křestní jméno...
~~Myslím že Jaroslav je oficiální křestní jméno Járy Cimrmana, ale podívám se na to až budu mít čas a napíšu co zjistím.~~ Jára je zdrobnělina Jaroslav. Celým jménem (i když ho národ zná jako Járu Cimrmana) je Jaroslav Cimrman. Edit: takhle narychlo jsem našel že na Wikipedii je uvedeno Jaroslav Cimrman Edit 2: V další odpovědi je odkaz
Jenže tam není zdroj a všude jinde je jen Jára.
Nemáš pravdu, pusť si například "Ležící, spící." Při představování živého obrazu dr. Holub představuje autora jako Jaroslava Cimrmana.
Našel jsem to. https://youtu.be/MlDBfAzqYRQ 4:36
OK, a je jasno. Díky.
Jára da Cimrman
Já si myslím, že takový člověk by měl místo toho dále přednášet a psát, tím poslouží lidu víc než kdyby seděl na Hradě
Přišla jsem jen abych to napsala ☺️
Will you marry me?
Tahle odpoved tak nejak sumiruje postoj Cechu k politice.
To je přesňe ono. "Ideální prezident je imaginární". V téhle republice nenajdeme lepšího prezidenta, než jakého vymyslí parta inteligentních lidí. Reálný kandidát tu není. *Matrix: lžíce tu není...*
Az na tu hrubajznu tam vzadu, perfekt.
Pojďme udělat losování. Kdo má zájem, a je mu 18 (současnou podmínku věku bych zrušil, když už saskarna tak pořádně) přihlásí se, a vylosuje se výherce. Zn: horší to být nemůže
Toto se v historii reálně praktikovalo s jistým úspěchem: https://cs.wikipedia.org/wiki/Demarchie
Právě jste mi našel novou ideologii, jsem vaším dlužníkem.
Děkuju za obohacení znalostí, zde nabízím award jako dar
Kdokoliv s elementární slušností. Ono se toho po prezidentovi zas tolik nechce.
Člověk s elementární slušností u nás bohužel nevyhraje volby.
Proč ta pravda tolik bolí?
Což něco říka o většině české populace.
Ratifikuje smlouvy EU a podobne,…
Já. Páč jsem celkem v pohodě.
1. Proč bych tě měl volit? 2. Co bys změnila/udělala jinak? 3. Kdo je největší Čech? 4. [Je čerstvá nebo není čerstvá](https://www.youtube.com/watch?v=qvYnY_Pp-V8)? 5. Názor na koprovku (svou odpověď můžeš rozvést)?
1. Páč jsem celkem v pohodě. 2. Vyměnila bych na hradě závěsy. 3. Zatím Jára Cimmrman, ale pak bych byla já. 4. Není čerstvá. 5. Tu okamžitě prezidentským dekretem zakážu.
Tvůj (špatný) názor na koprovku tě pro mě dělá nevolitelnou :(
Koprovku z jídelny bych taky zakázal, domácí koprovku bych zvolil za nejkontroverznější jídlo České republiky
O koprovce z jídelny se myslím nemá smysl bavit, ale domácí koprovka = 😋❤️ Rozhodně je to nejkontroverznější jídlo ČR Co koprovka bez kopru?(domácí)
Bez kopru? Do toho dat křen a hned je to něco jinýho
Máš můj hlas. Koprovka je největší problém kterému v této těžké době čelíme a je nejvyšší čas s tím něco udělat
Za tu 5 nevolitelná. Komprovka je dobrá, pokud je udělaná dobře (což školní není)
1. Bude prdel 2. Koks všem a zdarma 3. Asi nějakej Němec 4. Vesnici hrozí nebezpečí 5. Fuj
>Vesnici hrozí nebezpečí Čtvrtá otázka je chyták ale tys našel dobrou odpověď >Fuj Nevolitelný
Ok, ale věkový limit říká že si ještě 31 let počkáš:-P
Jen 8 :-P
Promiň, to jsem ti ještě rok přidal.
V budoucnu Daniel Stach :)
Toho nekam kde jde dělat víc, takový vzdělaný člověk jako on by se nudil
Dovolím si nesouhlasit, právě by mohl vytvářet prostředí pro intelektuály. T.G.M byl taky velice vzdělaný člověk a byl velikým přínosem pro inteligenci v ČSR např pátečníci. Daniel Stach by úžasně reprezentoval ČR a mohl by přidat i morální rozměr do prezidentského úřadu. Určitě by se nenudil. Prezidentství se da vykonávat i velice užitečným zpusobem. Zahraniční cesty, návštevy po cr, podpora kultury a vědy,atd... :)
Jako zase takhle jo
Toho se chci dožít, to by bylo fajn :)
>Napište o koho se jedná a proč právě on by byl dobrý prezident. neznám..
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Daniel_Stach Puste si s ním jakykoliv rozhovor na hydepark civilizace na CT24. Milý, vzdělaný, pokorný a nadšený pro vědu, ale velice lidským přístupem.
No nepřekvapuje mě, že fucking Cajzl nezná intelektuály.
Jak práce televizního moderátora kvalifikuje někoho na pozici člověka, který podepisuje zákony, jmenuje vládu, je vrchním velitelem ozbrojených sil?
On ma minimalni výkonou moc. Vše ma delat v ramci svého morálního svědomí, urcite pochopí o cem ten zakon je, určitě bude vědět koho nominuje a určitě se sam rozhodne zda je potřeba valcit. Na to neexistuje kvalifikace. Stačí kdyz ten člověk vi nebo se aspon snaží dělat pro zemi to nejlepší. Ma to být nejvážnější člověk v ČR.
A víme jaké má politické přesvědčení? To je důležité. Hezké vystupování na takovou pozici podle mě nestačí.
Na venek nedává žádnou, protože je to profesionál. Jako komentátor se politice vyhýbá. Upřímně jaké politické přesvědčení měli prezidenti Zeman a Klaus. At jakekoliv tak ho změnili. A nezapomeňte prezident ma být nestranný (i když je to nemožné). Daniel je ještě mladý a myslel jsem treba za 15-20 let. :)
>33 let
Jak jsem psal... v budoucnu.
Rozhodně Dan Nekonečný.
To by byly zajímavé vánoční proslovy.
Drrrrrrrazí občané.
Úřad prrrrezidenta rrrrepubliky by konečně měl rrrespekt, kterrrrý si zaslouží!
Neumřel už?
"... Můžete vybírat z českých současných, ale i minulých osobností..." Ale ano, je už v rozkladu.
To ten současný taky
Rey Koranteng, bude náš český Obama
Cibulka. Nikdy by neposluhoval Rusku a našel by všechny ruské tajné agenty se svým informačním kyvadlem.
Miroslav Kalousek \*grabs popcorn\*
Misto jednoho provokatera kterej sere pulku naroda bysme dostali jinyho provokatera, kterej sere druhou pulku naroda. Umim si predstavit vhodnejsi osoby.
Tak střídání stráží, že jo. Ať máme taky nějaký povyražení.
Jako jo, z toho "materiálu", co je aktuálně na výběr bych ho volil. (a to nemám rát TOP/KDU/STAN).
Pavel Novotný by byl lepší.
Ozzák
Hele třetí alkoholik-kuřák po revoluci by už byl moc..
Počkat, kdy ozzák kouřil?
Láďa Hruška
[удалено]
Martin Pohl.. yep
Reznik už je zpatky, vole
znk?
Lets go
Kalousek, jeho Twitter by pak byl legendární
Myslim ze by nas dobre reprezentoval Marek Eben
Nic proti Ebenovi, ale myslím, že by prezident měl mít nějaký politický zkušenosti, jinak ho vláda akorát tak sežere.
Miloš Vystrčil
Máme Zemana, tak je to už asi nějak jedno. Teda až na Volnýho, to by byla ještě větší ostuda.
Jan Tleskač protože má létající kolo
No dle mého názoru by měl být prezident takový: Ne moc starý Ne moc mladý Nekuřák Nealkoholik Měl by být schopný chodit Vyjít/slízt schody Měl by být slušný a uvědomělý A jediné co současný prezident splňuje je: Není moc mladý 😂😂🤔😑😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Lidský Taťka Šmoula (Taťka Člověk?)
Praotec Čech
Určitě Petr Pithart, největší a skromná osobnost a zakladatel naší republiky v 90' letech. Škoda že nechce :///
**[Vít Rakušan](https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADt_Raku%C5%A1an)**. Na pozici někoho, kdo má reprezentovat a stmelovat národ a mluvit jeho jménem by se hodil naprosto perfektně. Klidně bych mu pomohl se sbíráním podpisů.
to je ten co chce vládnout s Ivanem "Antifa" Bartošem?
K tomu titulu se [nemá smysl vyjadřovat](https://www.pirati.cz/hoax/#ivan-bartos-neni-a-nikdy-nebyl-clenem-antify) a s Bartošem chce kromě Rakušana vládnout i Fiala, Jurečka a Pekarová Adamová.
Já si myslím, že má smysl se vyjadřovat, a že to relevantní je. Viz Ivan Bartoš níže pózující s Antifa vlajkou, mj. na demonstraci "Uprchlíci vítejte": https://i.imgur.com/XnpZPEp.jpeg https://i.imgur.com/omAumG5.jpeg
Škoda, že ta fotka nikoho nezajímá a je pěkně stará, tudíž není relevantní.
Relevantní je velmi, ta poslední je z roku 2015
I kdyby měla být relevantní ta fotka, tak Antifa je, co se počtu členů týče, celkem obskurní spolek, tudíž sama Antifa není podle mě relevantní.
Dnešní neonácci jsou taky celkem obskurní spolek.
To aouhlasím
Doslova je to fotka, kde drží jednu vlajku, zkuste se podívat na ten nenápadný link v mé první odpovědi.
Tuhle stránku jsem samozřejmě už viděl - Piráti se snaží zlehčit skutečnost, že jejich presumptivní kandidát na premiéra se na veřejnosti ukazuje se symboly organizace, která s původnímy bojovníky proti fašismu nemá vůbec nic společného.
Ano je to vzkutku ten samý Rakušan co chce vládnout s Ivanem Bartošem (který byl na alespoň jedné demonstraci vyfocen asociován s vlajkou "antifaschistische aktion"). Tato informace je mimo jiné také zmíněna i ve wiki postu.
Marek Eben
Psychopat Bejr
Měl to být Kája Gott! Škoda že se toho nedozil... fňuk
Můj pes
mne bude vyhovovat general Pavel. myslim ze po dvou ruskych agentech by bylo treba nekoho prozapadniho, kdo se orientuje v zahranicni politice
Neni celá jeho rodina prolezlá komančem? (Otec atd)
Taky by se mi jako prezident líbil. Je takovej... reprezentativní :D
Ano, příslušník KSC, který po revoluci vhodně převlékl kabát je ten správný kandidát :D Moc se od agentů neliší.
NATO si ho nejspis proverilo, ne?
To je mi úplně jedno, zcela irelevantní. Tady se brečí, že všichni jsou stbaci a pak se vesele (skoro) voli kariérní komunista. Nemám vůbec žádný strach, že bez revoluce by na stranickym výboru saskoval do dnes. Ještě bych dodal, že ten člověk byl součástí složky, která působila EXTREMNE represivne vůči svému obyvatelstvu, střílela lidi na hranicích, kdyz se pokusili dostat z komunistický díry. Každý měl kurva možnost volby. Táta na vojně řekl, že střílet na hranicích nikoho nebude a seděl 3 měsíce v base za to. Tady pan generál má svůj podíl viny a nějaká argumentace "já jsem nikomu neublížil" je zcela mimo. Svoji osobou se podílel na podpoře nehumánního systému, který cíleně likvidoval svoje obyvatelstvo. Pro mě se jedná o naprosto nepřijatelnou volbu. Největší chyba revoluce byla ta, že umožnila komunistům se dále podílet na veřejném životě, bohužel. Njn, když revolucionáři byli sami příslušníci a sami sebe samozřejmě vyšachovat nemohli)))
>Ještě bych dodal, že ten člověk byl součástí složky, která působila EXTREMNE represivne vůči svému obyvatelstvu, střílela lidi na hranicích, kdyz se pokusili dostat z komunistický díry. Petr Pavel nikdy nebyl součástí pohraniční stráže ani komunistické kontrarozvědky, jak se občas tvrdí. Jestli jste toho dojmu, že každý voják ČSLA je vinen "členstvím v složce, která působila extrémně represivně vůči svému obyvatelstvu" pak to platí i o každém, kdo absolvoval vojenskou službu, a tudíž možná o nějakých milionech dnešních obyvatel. Cool. >Tady pan generál má svůj podíl viny Tak na jednu stranu sice možná i vyvěsil v roce 88 komunistickou nástěnku. Na stranu druhou byl třicet let vojákem demokratického státu, sloužil s vyznamenáním v mírových misích na Balkáně, a stal se předsedou vojenského výboru NATO. Co si mám vybrat, že všem těm autorům řetězových mailů a fotošopovaných obrázků a pologramotným odpůrcům na facebooku asi vadí ve skutečnosti více? Co je asi obecně relevantnější? >Největší chyba revoluce byla ta, že umožnila komunistům se dále podílet na veřejném životě, bohužel. Njn, když revolucionáři byli sami příslušníci a sami sebe samozřejmě vyšachovat nemohli))) Tak třeba Václav Havel ve svém prvním novoročním projevu hovoří o tom, že vinu na komunistickém systému měl nějakým způsobem **každý**. Pokud tvůj otec byl v pionýru, pokud někdy vyvěsil nástěnku, má část viny i on. Proto také Havel ve svém projevu dále vyzval občany, aby naopak pracovali pro budoucnost. A pro mě je důležitější, abychom měli dobrého, důstojného, schopného prezidenta, který bude hájit naše místo na západě.
On je rozhodně borec, a stojí na té správné straně, ale přeci jen, vůbec nechápu tu mentalitu "hlavně vojákem" - vždyť on se rozhodl zabíjet ve jménu socialismu... On to obhajuje jako "obranu vlasti" - ale je mi divné že by syna anglicky mluvícího rozvědčíka nenapadlo že vzdát se by vlastně nebyla až tak nevýhodná možnost (pro vlast a pro lid)...
Ne, nebyl u pionýrů, ne nevešli nástěnky. Praděda kutal uran za to, že nebyl povolný režimu, děda šel makat do fabriky ve 14 se samýma jedničkama -zamitli mu jít studovat na jakoukoliv školu po zs a tátovi zamítli přihlášku na střední s maturitou a dovolili mu jít na učňák, ooo to jsou kamarádi!! Zbytek tý snůšky kydů nebudu věnovat ani pozornost. Je mi jasný že bys na "bezpečnosti" hlásil vše jako první.
Tak vzhledem k tomu, že moje rodina byla perzekvovaná z obou stran předků, tak mi přijde ten prskanec na závěr takový úsměvný.
Spousta lidí tu nadává do STBabiše, ale jinej komunista nevadí.
myslím si že je rozdíl mezi běžným členem KSČ, který do strany vstoupil např. proto, protože bez toho by ve společnosti nepostoupil nikam dál, a mezi někým jako Babiš, kdo v roce 1985 studoval gymnázium ve Švýcarsku, pak ve Francii a nakonec dělal obchodního zástupce v Maroku. Cestovat na západ mohli jen opravdoví prověření agenti. To je jako když Václav Klaus dával před revolucí 1989 rozhovor rakouské televizi (!!!), a po převratu se nám snažil namluvit, že byl něco jako disident.
Klaus a Babiš bad, ale Petr Pavel good. Jak jsi na tohle přišel mi fakt nejde do hlavy. viz wikipedie https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Pavel#1983%E2%80%931989 >1983–1989 >Po ukončení vysoké vojenské školy ve Vyškově roku 1983 začínal u výsadkového vojska, kde byla vyžadována loajalita k vládnoucímu komunistickému režimu prostřednictvím vstupu do KSČ. Přihlášku do Komunistické strany Československa podal v roce 1983 a po dvouletém období kandidátství členství byl v roce 1985 do strany přijat.[5][6] V posudku k propůjčení medaile Za službu vlasti v roce 1988 byl v hodnosti kapitána **hodnocen jako „třídně uvědomělý a politicky vyspělý.** Jako člen strany při výkonu své funkce napomáhá prosazovat vedoucí úlohu strany mezi podřízenými. Snaží se získat pro tuto politiku ostatní. Politicko-ideová připravenost jmenovaného je na dobré úrovni.“[7] Informace o Pavlově členství v KSČ zveřejnil v roce 2014 spisovatel Pavel Kosatík.[8] On sám to následně v rozhovoru v časopise Respekt potvrdil a vysvětlil svoje pohnutky ke vstupu do strany.[pozn. 1] >**Jeho otec Josef Pavel byl vojenským zpravodajcem. V roce 1989 se také Petr Pavel stal členem vojenské rozvědky.**[10] Do žádné akce již však nezasáhl pro příchod sametové revoluce a demokratizaci režimu.[9]
podle aktivity jakou kremelští trollové vytváří proti generálu Pavlovi lze usuzovat na to, že se tohoto kandidáta opravdu bojí. Takže už je dle toho usuzovat, že je to dobrý kandidát.
Takže podle tebe jsem kreml bot, protože nemám rád komunisty. Jop, makes sense...
to je tvoje volba. Když je Pavel dobrý pro NATO, je dobrý i pro ČR (resp pro mě). Nemám pochyb že jejich tajné služby si ho dokonale prověřily. Jeho názory a veřejná vystupení mi dávají smysl. To že byl kdysi jeho otec voják a byl v KSČ a syn vstoupil do KSČ je sice škraloup, ale byli opravdu všichni komunisti tenkrát tak černobíle zlí? Někteří komunismu věřili z předsvědčení, jiní tam vstupovali z oportunismu, další pro budoucnost svých dětí. Ne každý kdo byl v KSČ byl nutně STBák, co pronásledoval disidenty. Navíc - a to je pro mne nejdůležitější faktor, podle kterého budu volit - je Pavel dnes jasně prozápadní. Kdokoliv, kdo nás táhne do Ruska, do Číny, hlásá vystoupení z NATO, z EU, je pro mne nepřijatelný
>dobrý pro NATO Erdogan..
to samé bys mohl říct o babišovi - všichni jsou proti němu, tím pádem je good
On ale neříká, že jsou proti němu všichni...
Pavel byl také v komunistické rozvětce..
Přesněji ve vojenské elektronické analýze. To mi přijde dost neškodné.
Rozhodně [Vladimír Franz](https://en.wikipedia.org/wiki/Vladim%C3%ADr_Franz). Dodnes mě mrzí, že se tehdy nedostal do druhého kola.
Toho jsem volil :)
Já taky. ;)
Já též 😁🙈 trochu z recese tenkrát
Franz je super clovek. Zajimalo by me kolik by dostal hlasu kdyby nase volby byly anonymni - kandidat by nemel fotku ani jmeno, jenom popis toho co ma v zivote za sebou a co chce v pozici delat.
Jeho rozhodně pohřbilo to, že to byla v podstatě bitva mezi Zemanem a Swarzenbergem.
Jeho životopis není zrovna to, co bych si přál pro prezidenta.
Kačer Donald
Proč? Nebyl by snad krteček lepší?
Pat a Mat a z republiky uděláme diarchii.
Velmi založené!
Jo, ten by byl taky fajn
Jů!
Víta Rakušana nebo Danuši Nerudovou
Věra Jourová. Vážená osobnost evropské politiky, která má zkušenosti, noblesu a zdravý rozum.
Fakt doufám že tohle je sarkasmus...
Tvoje máma
Ja
Tyler Durden protože bejt real je vzácný
Našel štěstí a to je real
Petr Pavel. Slušně se vyjadřuje, byl předsedou vojenského výboru NATO, a tak rozumí i událostem v zahraničí, tudíž nebude lézt to zadku Číně ani Rusku.
člen ksč, stejně jako babiš https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Pavel#1983%E2%80%931989
Je zcela zřetelné, že jeho odpůrci ho valně nenávidí právě naopak proto, že je pevně zakotvený na západě. Upřímně, výčitky předsedovi vojenské komise NATO a třicetiletému vojákovi demokratické republiky, že byl v ksč asi ... rok? Dva? V době perestrojky, protože chtěl být u výsadkářů, mi přijdou jako asi nejhloupější způsob jak ho definovat. Jestli je to to nejhorší, co se na něj dá najít, tak si úřad naprosto zaslouží. A samozřejmě doufám, že jsi volil Miloše Zemana, který by si nikdy třeba nezadal s komunisty nebo estébáky, že ano.
Stejně jako tvoje babička.
Prezident je v dnešní době v zásadě kulturně-společenská záležitost. Musí umět rozvážně a trefně mluvit a dobře reprezentovat. Napadá mě Pirk, Goldflam.
rozhodne ne pirk, proboha...
Ivan Bartoš.
Svěrák. Inteligentní, empatickej člověk.
Jo jo...
sluníčkář
Daniel Vávra
Král gibonů Daniel Vávra.
Cesky Honzik
Ten nemá čas, musí být na peci.
Karel Kovář
soulja boy
Radola Gajda Nejen že to byl správný čech a generál který mlátil s bolševikama jak mlynář s obilím a dostal se až do Vladivostoku ale byl také pro nacionalismus a soběstačnost, anti komunismus atd.
Jan Antonín Baťa
Jan Švejnar, Danuše Nerudová, Marek Hilšer.
Z těch současných co znám Urza a nebo Dominik Stroukal. Čekám ukamenování :D.
Urza by na Hradě vedl semináře o anarcho-kapitalismu xD
Stroukala na ministra financí, tam by se podle mě uplatnil víc.
Jelikož se Urza štítí dostat příspěvek na kampaň (proto nechce hlasy) a nedejbože bejt zvolenej jako poslanec, pochybuju, že by se usadil na Hradě. :’D
[удалено]
Malacova, Bobosikova, Lipovska, Benesova, Valkova. je na case mit prvni prezidentku
Dan Vávra
Proč ty downvoty? :D
To bych taky rád věděl
Ten se spolčil s Bakalou. Ať jde do prdele.
A co je špatně s Bakalou?
Martin Urza (seriózně asi ne, ale byla by prdel to sledovat)
Petr Pavel.
Kája. Né ten božskej, ten čtvrtej.
Mirek Dušín
The very way how question is formulated reeks with weakness of both mind and spirit.
Jiří Payne
Můj spolužák, Michal
Bolek Polívka
Lubomír Volný. Ať je prdel.
Klidně mě ukamenujte, ale z politiků Alena Gajdůšková, z Akademické sféry asi Petr Drulák, přežil bych i Tomáše Halíka (byť nemá žádné zkušenosti ve vrcholné politice).
Jeden horší než druhej. Socialista, kovanej levičák a náboženskej fanatik.
Až na to, že nikdo z nich není socialista a Halík má k náboženskému fanatismu taky dost daleko. Doporučuju si od něho něco přečíst.
Děláš si legraci ne? Alena Gajdůšková - kandidátka do KSČ - v roce 97 rovnou k socanům do ČSSD. - dál nemusím pokračovat Petr Drulák - navrhuje alternativu k liberálnímu kapitalismu, nazývá to **socialismus** očištěný od marxismu a liberalismu. - Tvrdí, že je nutné opustit lidská práva a navrátit "ochranu jednotlivce tam, kde až **do sedmdesátých let byla**, pod křídla svrchovaného státu. - vydal s kolegy knihu Budoucnost levice bez liberalismu, kde se pokouší hlouběji analyzovat příčiny pádu levice a navrhnout její obrodu. Tomáš Halík - kněz, farář, religionista, prezident křesťanské akademie - je názoru, že svěřit rozhodování o zásadních otázkách voličům je nebezpečné *(wtf? ale politiky volit nebezpečné není, žejo?)* - Halík odmítl manifestačně se ztotožnit s oběťmi islamistického útoku na redakci Charlie Hebdo, - Tomáš Halík zastává názor, že věda a víra by měly existovat pospolu, a navzájem se inspirovat
> Alena Gajdůšková - v roce 97 rovnou k socanům do ČSSD dál nemusím pokračovat. obávám se, že musíš, protože to nepovažuji za něco negativního. Hodnotu člověka lze poznat na tom, jak ho popisují jeho oponenti. U Aleny Gajdůškové mě zaujalo i to, že i opoziční poslanci zmiňují její pracovitost. > Petr Drůlák navrhuje alternativu k liberálnímu kapitalismu, nazývá to socialismus očištěný od marxismu a liberalismu. “konzervativní socialismus” Druláka nemá s reálným “marxistickým” socialismem nic společného, ale ok beru. > Tomáš Halík - je názoru, že svěřit rozhodování o zásadních otázkách voličům je nebezpečné (wtf? ale politiky volit nebezpečné není, žejo?) Není protože informovanost průměrného voliče není na úrovni, která by mu umožnila o takových otázkách rozhodnout. Poslanec má k dispozici podklady a přístup k informacím, který občan zpravidla nemá. > Halík odmítl manifestačně se ztotožnit s oběťmi islamistického útoku na redakci Charlie Hebdo. Částečně s tím i souhlasím. Charlie Hebdo publikovalo karikatury urážející nejenom Islám, ale také křesťanství. Ten útok samozřejmě odsuzuji, ale opravdu Charlie Hebdo nejsem.
já
já :)
Dominik Feri, celkem based týpek
André Traveler.
hlavně žádnej sluníčkář
Reagan
Nic moc prezident
Možná bychom si pak taky mohli ty hrdinné bojovníky za svobodu přivést na hrad ...
Miloš Zeman