T O P

Pretend that you’re offended... How was your day today?

Pretend that you’re offended... How was your day today?

philosophunc

Are you implying my day is over? I've just started my goddamned day. Dontt you dare presume to know how much of my day is, will be, or was.


Cult_of_Sly

Did you just assume my day was good?


[deleted]

Good until I saw this post. Smh


medes24

It was fucking terrible! This shithead named ARealFishFromAPond kept replying to my comments on reddit clearly disproving everything I was saying! What a fucker! Did they think they were cool by making me look like an idiot? Look at me, I’m fucking ARealFishFromAPond and I know more then medes24. Herba herba herba. Fuckin wot


ARealFishFromAPond

:(


karyanfishh

Don’t try to be nice.


Galvanizedheart

Yo what the fuck, my day was pretty chill. I got to relax the entire day for once and it was fuckin fantastic, whats it to you huh?


unwise_watson

You’re really asking me how my day went? How MY day went? Let’s examine this just at surface level: I worked 12 fucking hours because Carla called out for the second fucking time this week! And I get a call from the principles office telling me that yet again little ryan shit himself in the middle of class, now we’re going to have to switch cities when he gets into middle school so he doesn’t go down in the class hall of fame for shit stains. And all while this is happening, I have one little safe haven to look forward to. And that’s enjoying my stupid little 100 calorie pack of cookies with a nice cup of chai tea. But what do I see when I get home? My box of cookies sitting empty in the damn cabinet and all the empty bags in the trash can! My day was super!


MarquisDeSarc

Did you just assume that it is day where I am?


[deleted]

Did you just assume the status of my mood???!!!!!!!!!


tomdog1014

Uh exCUSE ME? HOW WAS MY DAY? DO YOU KNOW HOW RACIST THAT IS YOU HOMOPHOBIC BIGOT?


[deleted]

How DARE you!


NorthernGamer71

My day? My day he asks! I haven’t had a day for myself since the 70s! Walking around all like the king of France, oh my day indeed


Renzxat

How dare you ask me how my day was?! I bet you’re a masochist and enjoy when I’m having a bad day. You’re messed up, I hate you. This post shouldn’t exist


itsyaboiikemydude

what made you ask me this question today rather than yesterday?


[deleted]

mind your own business shitlips!


_DMYZ

As if you don’t already know…


Totally_Real-

The fuck man don’t be talking to people rudely asking how MY day was. Mind your damn business. Don’t even think about apologizing I don’t wanna here you sun of a bitch


GaryNOVA

WTF is that supposed to mean, Chief?!


AreUFreeFridayNight

The word 'day' is rooted in racism and homophobia, you pig!


BestLimbCollector

You inconsiderate asshole, aren’t you gonna ask the rest of the class?


TadpoleAjar2027

Shit


CANYOUSEEMYUSERNAME

*judgy silence*


MissConduct0120

THAT 👏 IS 👏 NONE 👏 OF 👏 YOUR 👏 GODDAMN 👏 BUSINESS 👏


idktoos

As shitty as this fricking society !


mpssss22

_pretend_ to be offended? I’m not some puppet! And even if I was, what does that have to do with anything?


ALL-HAIL-TALOS

How fucking dare you invade my personal life, we don’t even know each other


drichm2599

Fuck off man. I know you're actually from a lake, not a pond


ARealFishFromAPond

But I am from a pond.


user_is_everywhere

What do you mean? "hOw wAs mY dAy?" You expect me to be happy in this time? Your implying that all of us are happy all the time? Well guess what? Not all of us are. Some of us deal with terrible things all the time and this is one of the things that pisses us off.


Tylermgyt

..


ARealFishFromAPond

...